میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
نوشته شده توسط : ساحل

میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
یکی از معضلاتی که کودکان اثناء مطالعه و سپریدن دادن تکالیف خویش با آن به اتفاق هستند این است که بی نظمی زیادی به دلیل استفاده از کتاب و دفتر های زیاد به وجود می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا خودکار بهره‌گیری کنند پس مرتب بودن می‌تواند تاثیر آن ها را بالا اسیر و راحتتر به تکالیف خویش بپردازندمیز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه داراز این رو استفاده از میز تحریر باکس دار می‌تواند این مشکل را به طور کامل حل کند.عکس بعد زمینه

میز های تحریر باکس دار آریا حائز باکس هایی هستند که جای کاملی برای پیمان دادن کتاب ها و وانگهی لوازم تحریر اولاد شما فراهم می‌کند.

میز تحریر کودک باکس دار
میز تحریر باکس دار آریا به علت اینکه قابلیت تنظیم بلندی دارد پسندیده برای کودکان می‌باشد. بدین قصد طرح های مختلف کارتونی نیز بر روی آن قرار گرفته است که اغلب مورد پروا کودکان قرار می‌گیرد که تنوع فوقانی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سنه به بالا می توانند بهره‌گیری نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این چهره است که در ذیل میز یک درجه تنظیم دارد که الی 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره مد نظر تنظیم نمایید.

طرح های کارتونی مانند: زرح بتمن، طرح پونی، طرح فرند، طرح ماشین ها، طرح گیتی، و طرح بن تن .میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح ماشین ها
یکی از موارد مثبت این نوع میز تحریر باکس دار آریا این است که به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرده و مایعات مایه تغییر حالت آن‌ها نمی‌شود. انگیزه آن هم به کارگیری روکش ملامینه و قرار دادن نوار PVC در لبه های میز است.

ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار
حمل نقل آسان با بخش طراحی شده با پایداری کافی
دارای سطح شیبدار
جمع شدن ارکان به چهره کامل
فضای خالی زیر میز برای هرچه راحتتر شدن برای قرارگیری پاها
استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تکالیف، میز طراحی و …
مقاوم در مساوی وزن اجسام لغایت 75 کیلو گرم
موارد کاربرد : اتاق نوجوان ،خوابگاه های دانشجویی ،منازل با فضای کم، به عنوان هدیه
دارای دو ابعاد
دارای طرح مدرج و طرح دار
این میز تحریر تاشو در مدل های وایت بردی حائز روکش فورمیکا میباشد.
دارای جا مدادی
دارای جک آرام پاراگراف (لاتین) برای باز و بسته شدن درب باکس

میز تحریر باکس دار و صندلی
با تهیه فرآورده میز تحریر باکس دار آریا شما دیگر دربایستن نیست صندلی جداگانه ای برای آن جاسازی کنید چون یک صندلی همرنگ و پیوسته با خویش میز در اختیا شما پیمان می‌گیرد.
در این محصول سعی شده است که صندلی با ارگونومی مناسبی ساخته شود که باث می‌شود خستگی در طول کاربرد به حداقل برسد و به یک پیرامون راحت برای استفاده تبدیل شود. میز تاشو تنظیم شو یاس طرح باکس دار که زیاد مناسب است برای محیط آپارتمان و خانه های کوچک، این میز را می توانید در مواقع عدم نیاز جمع کرده و کنار بگذارید. تاهرسنی ازآن بهره‌گیری نمایند.علاوه بر این ، میز دارای یک باکس مخفی است که وسایل اضافه و خودکار و دفتر و… را می توانید در درون آن بگذارید و سطح میز شما همش تمیز باشد.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: